„Mój dzień w książkach” – zabawa blogowa



Sylwka z Unserious.pl przedstawiła na swoim blogu zabawę, której nie mogłam się oprzeć, bo naprawdę ciekawe rzeczy z niej wychodzą. A o co konkretnie chodzi? Już tłumaczę. Sprawczynią całego zamieszania i autorką grafiki, która zdobi ten wpis, jest Lirael z bloga Lektury Lirael Zobaczcie, jak to u niej wyglądało.
Ale do rzeczy. Na czym polega zabawa? Poniższe zdanie uzupełniamy tytułami książek przeczytanymi w ostatnim roku. Można je odmieniać i jeżeli jest taka możliwość, podlinkować recenzje. Oczywiście, nie musi to być logiczne. Im bardziej pokręcone, to nawet lepiej ;)

Zaczęłam dzień (z) _____. 
W drodze do pracy zobaczyłam _____ 
i przeszłam obok _____, 
żeby uniknąć _____ , 
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____. 
W biurze szef powiedział: _____. 
i zlecił mi zbadanie _____. 
W czasie obiadu z _____ 
zauważyłam _____ 
pod _____ . 
Potem wróciłam do swojego biurka _____. 
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____ 
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____ 
i uczyłam się _____, 
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

„Mój dzień w książkach” prezentuje się następująco:

Zaczęłam dzień (z) Gorączką 
W drodze do pracy zobaczyłam Margo 
i przeszłam obok Córek Wawelu  , 
żeby uniknąć Władcy Much
ale oczywiście zatrzymałam się przy Najeźdźcach z Północy
W biurze szef powiedział: 2 miliony za Grunwald
i zlecił mi zbadanie Tajemnicy Nawiedzonego Lasu
W czasie obiadu z Królem
zauważyłam Dwie karty 
Potem wróciłam do swojego biurka Marzyciela
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Pasażerkę 
ponieważ mam Rok Potopu.
Przygotowując się do snu, wzięłam Topory i sejmitary
i uczyłam się Bezkresu magii
zanim powiedziałam dobranoc Królowej i uzdrowicielowi.

Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy i dzielenia się książkowymi historyjkami. Jeżeli dacie znać w komentarzach, chętnie zaglądnę, co tam wymyśliliście.

Komentarze

  1. Fajnie wyszło. :D
    Dodaję u siebie linka do Twojego komentarza, żeby inni mogli również zapoznać się z Twoim dniem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki :)
      U mnie trochę mniej mrocznie wyszło ;)

      Usuń
  2. Super to jest. :D Bardzo fajnie wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To już wiesz, co powinnaś zrobić :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Karl Edward Wagner „Kane. Bogowie w mroku”

Niech was Pustka pochłonie – „The Originals” sezon 4

Pożegnanie z braćmi Winchester – recenzja 15 sezonu „Supernatural”

…i do kotła wraca – Sarah J. Maas „Dwór mgieł i furii”

A zaczęło się od kotła – Sarah J. Maas „Dwór cierni i róż”