Mój dzień w książkach 2019 – zabawa blogowa



Sylwka z bloga Unserious.pl przypomniała zabawę, polegającą na uzupełnianiu poniższego zdania tytułami  książek przeczytanymi w ostatnim roku. Im bardziej dziwnie i kreatywnie tym lepiej. Na co czekamy?

Zaczęłam dzień (z) _____. 
W drodze do pracy zobaczyłam _____ 
i przeszłam obok _____, 
żeby uniknąć _____ , 
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____. 
W biurze szef powiedział: _____. 
i zlecił mi zbadanie _____. 
W czasie obiadu z _____ 
zauważyłam _____ 
pod _____ . 
Potem wróciłam do swojego biurka _____. 
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____ 
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____ 
i uczyłam się _____, 
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Pomysłodawczynią zabawy i autorką grafiki jest Lirael z bloga Lektury Lirael 

Nie przedłużając, Mój dzień w książkach 2019 wygląda następująco:

Zaczęłam dzień (z) Smoczą strażą . 
W drodze do pracy zobaczyłam Dziewczynę z wieży
i przeszłam obok Zimowego monarchy
żeby uniknąć Nieprzyjaciela Boga
ale oczywiście zatrzymałam się przy Mrocznych ludziach . 
W biurze szef powiedział: Proś o wyybaczenie
i zlecił mi zbadanie Nory
W czasie obiadu z Wdowami
zauważyłam Portret rodzinny
pod Okiem Świata.
Potem wróciłam do swojego biurka Gdzie śpiewają diabły.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Czarne narcyzy
ponieważ mam Excalibura.
Przygotowując się do snu, wzięłam Wojenną koronę
i uczyłam się Historii wilków
zanim powiedziałam dobranoc Okrutnemu księciu.

Zapraszam wszystkich do zabawy, chętnie poczytam Wasze historyjki.


Komentarze

  1. Coś Ty narobiła w tej robocie, że aż o wybaczenie musisz prosić 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć. Szef nie ma ze mną lekko ;)

      Usuń
  2. Świetnie uzupelniłniłaś tę zabawę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, że ten Excalibur to na szefa, co Ci kazał prosić o wybaczenie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa. Wyszła Ci z tego śmieszna historyjka. Aż zaczęłam się zastanawiać jak w moim przypadku wyglądałaby ta historia.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zabawy. Zobaczymy, co ci wyjdzie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagłada domu Sharpe’ów – „Crimson Peak. Wzgórze krwi”

Pożegnanie z braćmi Winchester – recenzja 15 sezonu „Supernatural”

Niech was Pustka pochłonie – „The Originals” sezon 4

Co poszło nie tak w serialu „Przeklęta” („Cursed”)

Co się stało z Cristiną Olmedo? – „Gran Hotel”