Mój dzień w książkach 2022 – zabawa blogowa

 

Zanim nastąpi podsumowanie 2022 roku, czas na spacer po książkowych tytułach. Autorką grafiki i polskiej wersji zabawy jest Lirael z bloga Lektury Lirael a jak zawsze przypomina o niej Sylwka z bloga Unserious.pl

Zasady są proste. Wypełniamy luki w poniższej historyjce tytułami książek przeczytanych w 2021 roku.

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

 

A było to tak…

Zaczęłam dzień (z) Czarną ambrozją.
W drodze do pracy zobaczyłam Szaloną panią

i przeszłam obok Poławiacza,
żeby uniknąć Jeźdźca na niebie,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Dzieciach nocy.
W biurze szef powiedział: Gorzko, gorzko.
i zlecił mi zbadanie Tajemnicy Edwina Drooda.
W czasie obiadu z Aukcjonerem

zauważyłam W ciemnym, mrocznym lesie

pod Zapomnianym ogrodem

Potem wróciłam do swojego biurka W mocy wichru.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Miecz przeznaczenia
ponieważ mam Ognisty deszcz.
Przygotowując się do snu, wzięłam Ciszę

i uczyłam się Grombelardzkiej legendy,
zanim powiedziałam dobranoc Panu Ciemności.

 

A jak by to wyglądało u Was?

Komentarze

  1. Mamy jedno biurko 🤪
    No i ten, któremu mówisz dobranoc. ;) Strach się bać 🤪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bałaganem możemy podzielić się pól na pół ;)
      Trochę strach, ale co zrobić.

      Usuń
    2. Jakie sprzątanie pół na pół, ja na swoim biureczku mam tylko lapka. Full minimal version. 😋 Więc bałagan będziesz sprzątać sama 🤪

      Usuń
    3. Zazdraszczam. Moje biurko tonie w przydasiach ;)

      Usuń
  2. Świetnie Ci wyszło ja robiłam tę zabawę u siebie na blogu rok temu i może w tym roku też spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że się uda, to świetna zabawa :)

      Usuń
  3. Powiem Ci, że naprawdę interesujący TAG. Ja już dawno takich nie robiłam, ale może w wolnej chwili i ja się skuszę na zrobienie go ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie Ci to wyszło :) Muszę pokombinować czy i z moich książek dałoby się taką zabawę zmontować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagłada domu Sharpe’ów – „Crimson Peak. Wzgórze krwi”

Kosmos już nigdy nie będzie taki sam – „The Expanse”

Pożegnanie z braćmi Winchester – recenzja 15 sezonu „Supernatural”

Mrok w szarym człowieku – „Upadek” („The Fall”)

5 powodów dla których warto oglądać „Nie z tego świata” („Supernatural”) plus kilka uwag o dziesiątym sezonie